Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐวิทย์ พจนตันติen_US
dc.contributor.authorนัจญ์มีย์ สะอะen_US
dc.date2551en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:16Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:16Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6356-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการเรียนรู้แบบใช้ปัญหาเป็นฐานต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ ลักษณะการเรียนรู้ด้วยตนเอง และความพึงพอใจต่อการจัดการเรียนรู้ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeEffects of Problem-Based Learning on Science Achievement, Self-Directed Learning and Satisfaction with Learning of Mathayomsuksa Five Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentวิทยาศาสตร์ศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf47.56 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf124.64 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf84.58 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf84.95 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf173.22 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf169.4 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf198.96 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf442.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf104.78 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf6.19 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdf79.4 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdf89.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.