Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6597
Title: ผลของวิธีสอนโดยการเรียนแบบร่วมมือโดยใช้เทคนิค STAD และแบบซินดิเคทที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสังคมศึกษาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Other Titles: Effects of Cooperative Learning by STAD and Syndicate Methods on Creativity and Social Studies Achievement of Mattayomsuksa Two Students
Authors: อริยา คูหา
ปิยะรัตน์ พรหมชาติ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: สังคมศึกษา การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;ความคิดสร้างสรรค์
Issue Date: 2549
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6597
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf30.68 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf133.34 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf69.01 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf57.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf124.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf84.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf202 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf627.14 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf424.69 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf34.6 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf60.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.