Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6597
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อริยา คูหา | en_US |
dc.contributor.author | ปิยะรัตน์ พรหมชาติ | en_US |
dc.date | 2549 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:02Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6597 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | ความคิดสร้างสรรค์ | en_US |
dc.title | ผลของวิธีสอนโดยการเรียนแบบร่วมมือโดยใช้เทคนิค STAD และแบบซินดิเคทที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสังคมศึกษาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Cooperative Learning by STAD and Syndicate Methods on Creativity and Social Studies Achievement of Mattayomsuksa Two Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 30.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 133.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 69.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 57.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 124.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 84.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 202 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 627.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 424.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 34.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 60.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.