Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8509
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุวลัย, มหากันธา | - |
dc.contributor.author | ชนิกา, ดวงจักร | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T02:50:30Z | - |
dc.date.available | 2012-12-03T02:50:30Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8509 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(การปฐมวัยศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน | en_US |
dc.subject | ปฐมวัย | en_US |
dc.title | ผลของการใช้บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่มีต่อความคิดรวบยอดทางคณิตศาสตร์ของเด็กปฐมวัย | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Using Computer Assisted Instruction on Mathematic Concepts of Young Children | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Education) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา | - |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cover.pdf | Cover | 264.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstracts.pdf | Abstracts | 196.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Acknowledgement.pdf | Acknowledgements | 137.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Contents.pdf | Contents | 161.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter1.pdf | Chapter1 | 188.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter2.pdf | Chapter2 | 560.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter3.pdf | Chapter3 | 309.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter4.pdf | Chapter4 | 159.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chapter5.pdf | Chapter5 | 213.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
References.pdf | References | 338.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Appendix.pdf | Appendix | 5.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Vitae.pdf | Vitae | 146.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.