Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6566
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชุมศักดิ์ อินทร์รักษ์ | en_US |
dc.contributor.author | จำเริญ จิตรหลัง | en_US |
dc.date | 2550 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:38Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:38Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6566 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรดุษฎีบัณฑิต (การบริหารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | รูปแบบความสัมพันธ์โครงสร้างเชิงเส้นของปัจจัยการจัดการความรู้ที่ส่งผลต่อองค์การแห่งการเรียนรู้ในสถานศึกษาสังกัดสำนักงานคณะกรรมการการศึกษาขั้นพื้นฐานในจังหวัดภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | A Linear Structural Equation Model of Knowledge Management Factors Affecting Learning Organizations in Schools under the Office of Basic Education Commission in Southern Provinces | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การบริหารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 260 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 91.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 125.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 119.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 153.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 267.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 311.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 169.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 534.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 240.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 313.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 84.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 112.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.