Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6694
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุรชัย มีชาญ | en_US |
dc.contributor.author | สุภาภรณ์ หนูเกิด | en_US |
dc.date | 2547 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:13Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:13Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6694 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การวัดผลการศึกษา | en_US |
dc.subject | แบบทดสอบ | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบคุณภาพของการเทียบมาตราระหว่างวิธีเชิงเส้นตรง กับวิธีอิควิเปอร์เซนไทล์ เมื่อสัดส่วนความยาวของแบบสอบเทียบมาตราต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | A Comparisn on the Quality of Scales between Linear Equating and Equipercentile Methods at Different Proportions of Test Length | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 44.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 101.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 58.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 76.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 134.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 183.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 152.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 494.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 129.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 107.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgements.pdf | 49.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 72.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.