Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorสารินันท์ อูมาสะen_US
dc.date2549en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:48Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:48Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6659-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการสอนตามแนวคอนสตรัคติวิสต์ต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์และความคิดสร้างสรรค์ของนักเรียนโรงเรียนเอกชนสอนศาสนาอิสลามที่มีความสามารถในการแก้ปัญหาทางวิทยาศาสตร์ต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Constructivist Approach Teaching on Academic Achievement in Science and Creative Thinking of Islamic Private School Students with Different Science Problem-Solving Abilitiesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf48.24 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf112.09 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf100.68 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf76.22 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf134.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf88.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf204.92 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf460.81 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf355.46 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf55.85 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf73.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.