Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6653
Title: ผลของวิธีสอนแบบศูนย์การเรียนและวิธีสอนตามคู่มือครู ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนที่มีระดับความสามารถทางภาษาอังกฤษต่างกัน
Other Titles: Effects of Learning Center and Teacher's Guideline Methods on English Achievement of Students with Different Levels of English Ability
Authors: ประภัสสร กระมุท
นุชจรี เสาวภาคย์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา);ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
Issue Date: 2537
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6653
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf8.96 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf202.81 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf27.13 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf45.82 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf251.06 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf109.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf334.82 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf743.31 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_89-138_.pdf427.98 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_189-225_.pdf351.5 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-188_.pdf462.84 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.1 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf73.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.