Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorประภัสสร กระมุทen_US
dc.contributor.authorนุชจรี เสาวภาคย์en_US
dc.date2537en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:45Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:45Z-
dc.date.issued2537en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6653-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.titleผลของวิธีสอนแบบศูนย์การเรียนและวิธีสอนตามคู่มือครู ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนที่มีระดับความสามารถทางภาษาอังกฤษต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Learning Center and Teacher's Guideline Methods on English Achievement of Students with Different Levels of English Abilityen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf8.96 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf202.81 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf27.13 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf45.82 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf251.06 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf109.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf334.82 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf743.31 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_89-138_.pdf427.98 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_189-225_.pdf351.5 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_139-188_.pdf462.84 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.1 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf73.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.