Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorวิลาวัลย์ ลูกสะเดาen_US
dc.date2549en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:56Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:56Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6587-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการฝึกเทคนิค K-W-L-H ร่วมกับกิจกรรมการเรียนแบบคู่คิดที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทนในการเรียนรู้วิชาสังคมศึกษาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2en_US
dc.title.alternativeEffects of K-W-L-H Training Technique with Think-Pair-Share on Acadamic Achievement and Retention in Social Studies of Mathayomsuksa Two Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf42.31 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf115.71 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf81.5 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf71.45 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf124.33 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf122.33 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf193.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf380.78 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf140.55 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf212.68 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf49.37 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf84.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.