Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6429
Title: ผลของวิธีสอนแบบบูรณาการที่มีต่อความเข้าใจการอ่านและเจตคติต่อการอ่านของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่4
Other Titles: Effects of Integrated Teaching Method on Reading Comprehension and Attitude Toward Reading of Prathomsuksa Four Students
Authors: หรรษา นิลวิเชียร
อำนวยพร ช่วยเอี่ยม
การประถมศึกษา
Keywords: การอ่านขั้นประถมศึกษา พัทลุง วิจัย;ความเข้าใจในการอ่าน;แบบสำรวจการอ่าน;นักเรียนประถมศึกษา ทัศนคติ
Issue Date: 2548
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6429
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf11.18 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf189.42 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf12.52 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf82.32 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf265.39 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf76.09 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf316.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_30-55_.pdf859.2 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2_10-29_.pdf631.29 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf259.77 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_94-135_.pdf655.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_171-207_.pdf416.3 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_136-170_.pdf533.86 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf32.6 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf65.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.