Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรพงศ์ แก่นอินทร์en_US
dc.contributor.authorปรีดาวรรณ ยอดสุวรรณen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:53:26Z-
dc.date.available2010-12-07T08:53:26Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6278-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การทดลองen_US
dc.titleผลของการใช้คำถามกระตุ้นให้คิดอย่างรอบคอบที่มีต่อความสามารถ ในการสรุปผลการทดลองวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeEffects of Probe Questions on Ability of Science Experiment Conclusionof Prathomsuksa Five Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentการประถมศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
References.pdf130.54 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf83.84 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf99.75 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf133.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf131.15 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf251.56 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf424.42 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf132.92 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf48.36 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf91.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.