Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help
Help
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Sign on to:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 241
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2016
A comparison of capital structure between the pre-, during-, and post-Asian financial crisis: a case study of South Korean and Thai companies
Thanawut Saengkassanee
;
Jaeyoun Jeon
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality
Sumana Laparojkit
;
Panicha Trakarnudomsuk
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Corporate Social Responsibility of Hospitals in Southern Thailand
Muttanachai Suttipun
;
Amarawan Pentrakan
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Nut-Arin Musikapart
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Enhancing Employee Engagement and Employee Loyalty among Generation Y Employees : A Case Study of Large Hotels in Hatyai, Songkhla
Daraneekorn Supanti
;
Sorawit Wutijaroenwong
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2009
Evaluation of auto8grade grading software
Aree Limwudhikraijirath
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Keanika Ridleun
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Pimchanok Aramrungroj
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yai
Sasiwemon Sukhabot
;
Attapon Nakram
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562
FinTech กับบทบาทในการจัดการหนี้ครัวเรือนนอกระบบ เพื่อปรับปรุงคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืน
กลางใจ แสงวิจิตร
;
พเนิน อินทะระ
;
ภูมิ ชี้เจริญ
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014
The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Mahamat Abdourrahmane
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related products
Piyanuch Preechanont
;
Wit Kritcharoen
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in Tanzania
Sasiwemon Sukhabot
;
Rhoda Daudi
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012
Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and Botswana
Kaedsiri Jaroenwisan
;
Tshukudu, Mabel
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2008
Motivation and behavior of Thai outbound tourists to Europe
Kullada Phetvaroon
;
Witchu Chaipinit
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2017
A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry Thailand
Sumana Laparojkit
;
Prapatsara Anantapokai
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint Analysis
Teerasak Jindabot
;
Sanit Srichookiat
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
Pre-IPO and Post-IPO firm performance: Evidence from Thai Listed Companies
Klangjai Sangwichitr
;
Achima Chalarat
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
The relationship between positive psychological capital, employee engagement and organizational citizenship behaviour: A case study of an oil and gas company, Songkhla
Daraneekorn Supanti
;
Jakita Maka-A-Pirak
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Manvika Bu-Iud
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ