Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552
Title: | A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality |
Other Titles: | การศึกษาการรับรู้ถึงแบรนด์และการรับรู้ถึงคุณภาพของแบรนด์โอทอปในกลุ่มผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวายในประเทศไทย |
Authors: | Sumana Laparojkit Panicha Trakarnudomsuk Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | Commercial products Thailand;Manufactures Thailand;Young adult consumers Thailand |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Business Administration)--Prince of Songkla University, 2013 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
374784.pdf | 5.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.