Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1795
Title: แนวทางการพัฒนากระบวนการทางการตลาดให้กับกลุ่มอาชีพในชนบท : ศึกษาเฉพาะกรณีจังหวัดปัตตานี
Other Titles: THe approach to developing a marketing process for vocational groups in rural areas : a case study of changwat Pattani
Authors: อันธิกา แก้วยะรัตน์
คณะวิทยาการจัดการ (รัฐประศาสนศาสตร์)
Keywords: กลุ่มการงานและพื้นฐานอาชีพ การตลาด;ธุรกิจขนาดย่อม การตลาด ปัตตานี;สตรีกับการพัฒนาชุมชน ปัตตานี
Issue Date: 2546
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (รป.ม. (รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1795
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233002.pdf5.4 MBAdobe PDFView/Open
233002_app.pdf905.09 kBAdobe PDFView/Open
233002_bibli.pdf274.14 kBAdobe PDFView/Open
233002_ch5.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch3.pdf193.01 kBAdobe PDFView/Open
233002_ch2.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch1.pdf289.34 kBAdobe PDFView/Open
233002_con.pdf110.79 kBAdobe PDFView/Open
233002_ab.pdf146.66 kBAdobe PDFView/Open
233002_ti.pdf22.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.