Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอันธิกา แก้วยะรัตน์en_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:11:40Z-
dc.date.available2010-05-06T05:11:40Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/1795-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (รป.ม. (รัฐประศาสนศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546en_US
dc.format(12) 170 แผ่น : แผนผังen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectกลุ่มการงานและพื้นฐานอาชีพ การตลาดen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม การตลาด ปัตตานีen_US
dc.subjectสตรีกับการพัฒนาชุมชน ปัตตานีen_US
dc.titleแนวทางการพัฒนากระบวนการทางการตลาดให้กับกลุ่มอาชีพในชนบท : ศึกษาเฉพาะกรณีจังหวัดปัตตานีen_US
dc.title.alternativeTHe approach to developing a marketing process for vocational groups in rural areas : a case study of changwat Pattanien_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ (รัฐประศาสนศาสตร์)en_US
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233002.pdf5.4 MBAdobe PDFView/Open
233002_app.pdf905.09 kBAdobe PDFView/Open
233002_bibli.pdf274.14 kBAdobe PDFView/Open
233002_ch5.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch3.pdf193.01 kBAdobe PDFView/Open
233002_ch2.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open
233002_ch1.pdf289.34 kBAdobe PDFView/Open
233002_con.pdf110.79 kBAdobe PDFView/Open
233002_ab.pdf146.66 kBAdobe PDFView/Open
233002_ti.pdf22.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.