Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430
Title: | การรับรู้เรื่องราวของสถานที่ท่องเที่ยวและภาพลักษณ์ของสถานที่ท่องเที่ยวกรณีศึกษารูปปั้นนางเงือก จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Perceived Image and Destination Story : a Case Study of Golden Mermaid Sculpture, Songkhla Province |
Authors: | สุมนา ลาภาโรจน์กิจ จินต์จุฑา บัวอ่อน Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | แหลมสมิหลา (สงขลา) โฆษณา |
Issue Date: | 2562 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
438380.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License