Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุมนา ลาภาโรจน์กิจ | - |
dc.contributor.author | จินต์จุฑา บัวอ่อน | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-11T08:53:00Z | - |
dc.date.available | 2021-03-11T08:53:00Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/ | * |
dc.subject | แหลมสมิหลา (สงขลา) โฆษณา | en_US |
dc.title | การรับรู้เรื่องราวของสถานที่ท่องเที่ยวและภาพลักษณ์ของสถานที่ท่องเที่ยวกรณีศึกษารูปปั้นนางเงือก จังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | Perceived Image and Destination Story : a Case Study of Golden Mermaid Sculpture, Songkhla Province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
438380.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License