Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430
Title: การรับรู้เรื่องราวของสถานที่ท่องเที่ยวและภาพลักษณ์ของสถานที่ท่องเที่ยวกรณีศึกษารูปปั้นนางเงือก จังหวัดสงขลา
Other Titles: Perceived Image and Destination Story : a Case Study of Golden Mermaid Sculpture, Songkhla Province
Authors: สุมนา ลาภาโรจน์กิจ
จินต์จุฑา บัวอ่อน
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: แหลมสมิหลา (สงขลา) โฆษณา
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
438380.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons