Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640
Title: | Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand |
Other Titles: | การบริการส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเลือกที่พักแรม : กรณีศึกษาที่พักแรมในจังหวัดภูเก็ต |
Authors: | Sasiwemon Sukhabot Manvika Bu-Iud Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | Tourism Marketing;Tourism Thailand Phuket;Visitors, Foreign Thailand Phuket |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
419558.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.