Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sasiwemon Sukhabot | - |
dc.contributor.author | Manvika Bu-Iud | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-23T03:10:42Z | - |
dc.date.available | 2018-02-23T03:10:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2017 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Tourism Marketing | th_TH |
dc.subject | Tourism Thailand Phuket | th_TH |
dc.subject | Visitors, Foreign Thailand Phuket | th_TH |
dc.title | Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand | th_TH |
dc.title.alternative | การบริการส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเลือกที่พักแรม : กรณีศึกษาที่พักแรมในจังหวัดภูเก็ต | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
419558.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.