Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSasiwemon Sukhabot-
dc.contributor.authorManvika Bu-Iud-
dc.date.accessioned2018-02-23T03:10:42Z-
dc.date.available2018-02-23T03:10:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectTourism Marketingth_TH
dc.subjectTourism Thailand Phuketth_TH
dc.subjectVisitors, Foreign Thailand Phuketth_TH
dc.titleService marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailandth_TH
dc.title.alternativeการบริการส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเลือกที่พักแรม : กรณีศึกษาที่พักแรมในจังหวัดภูเก็ตth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
419558.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.