Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640
Title: Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand
Other Titles: การบริการส่วนผสมทางการตลาดและการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในการเลือกที่พักแรม : กรณีศึกษาที่พักแรมในจังหวัดภูเก็ต
Authors: Sasiwemon Sukhabot
Manvika Bu-Iud
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: Tourism Marketing;Tourism Thailand Phuket;Visitors, Foreign Thailand Phuket
Issue Date: 2017
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2017
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11640
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
419558.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.