Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6724
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วิรัตน์ ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | ชบา ไกรนรา | en_US |
dc.date | 2549 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:33Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:33Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6724 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ แบบทดสอบ | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์องค์ประกอบเชิงสำรวจของทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 | en_US |
dc.title.alternative | An Exploratory Factor Analysis of Science Process Skills of Mathayomsuksa Two Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 46.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 114.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 72.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 62.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 99.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 102 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 155.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 178.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 88.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 268.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 46.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 77.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.