Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณรัณ ศรีวิหะ | en_US |
dc.contributor.author | สิรภพ กาฬสุวรรณ | en_US |
dc.date | 2546 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:27Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:27Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6715 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ แบบทดสอบ วิจัย | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.title | การพัฒนาแบบทดสอบวัดทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ โดยใช้ทฤษฎีการตอบสนองข้อสอบสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 | en_US |
dc.title.alternative | Development of a Science Process Skill Test Using Item Response Theory for Prathomsuksa Six Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิชาการวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 46.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 119.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 95.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 179.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 159.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 438.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 175.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 375.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 113.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 253.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 43.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 113.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.