Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6686
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อริยา คูหา | en_US |
dc.contributor.author | จุฑามาศ เดชาพันธุ์กุล | en_US |
dc.date | 2549 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:05Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:05Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6686 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ | en_US |
dc.title | ผลของการเรียนแบบร่วมมือด้วยเทคนิคการแข่งขันระหว่างกลุ่มด้วยเกมต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์และเชาวน์อารมณ์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Cooperative Learning by Using Team Games Tournament Technigue on Mathematics Achievement and Emotional Intelligence of Prathomsuksa Four Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 27.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 84.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 51.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 49.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter_4.pdf | 111.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter_3.pdf | 54.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter_2.pdf | 127.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter_1.pdf | 430.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 396.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 29.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 58.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.