Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6673
Title: ผลของการสอนแบบสตอรี่ไลน์ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีรูปแบบการเรียนรู้ต่างกัน
Other Titles: Effects of Storyline Teaching Method on English Reading Comprehension of Mattayomsuksa Two Students with Different Learning Styles
Authors: อริยา คูหา
อัฐชัย เคารพรัตน์
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การอ่านขั้นมัธยมศึกษา;ภาษาอังกฤษ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) วิจัย;ความเข้าใจในการอ่าน;ภาษาอังกฤษ การอ่าน
Issue Date: 2548
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6673
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.02 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf486.59 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf13.28 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf82.91 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf333.44 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf117.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf674.76 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_82-102_.pdf654.9 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_42-81_.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Chapter1_21-41_.pdf673.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_103-123_.pdf603.55 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-20_.pdf663.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf395.56 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf27.93 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf69.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.