Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorจุฑารัตน์ ชุมสมานen_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:43Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:43Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6652-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectความจำen_US
dc.subjectการเรียนและการสอนen_US
dc.titleผลของตำแหน่งของคำถามและการใช้ภาพประกอบที่มีต่อการจำเนื้อเรื่องของนักเรียนที่ต่างเพศกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Question Position and Illustration on Memorization of Prose by Students of Different Sexesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.47 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf106.45 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.32 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf55.33 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf98.05 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf120.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf222.96 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf245.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf398.19 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf762.3 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf16.88 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf52.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.