Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6619
Title: ผลของรูปแบบการเรียนแบบกลุ่มย่อยและเงื่อนไขการเสริมแรง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Effects of Types of Small Group Learning and Contingencies of Reinforcement on Mathematical Achievement of Prathomsuksa V Students
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
วานิต สุวรรณ์น้อย
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน;การศึกษาขั้นประถม
Issue Date: 2536
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6619
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.48 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf187.01 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.42 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf52.38 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf226.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf100.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf304.22 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf684.37 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf20.29 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf56.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.