Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorวานิต สุวรรณ์น้อยen_US
dc.date2536en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:18Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:18Z-
dc.date.issued2536en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6619-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอนen_US
dc.subjectการศึกษาขั้นประถมen_US
dc.titleผลของรูปแบบการเรียนแบบกลุ่มย่อยและเงื่อนไขการเสริมแรง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeEffects of Types of Small Group Learning and Contingencies of Reinforcement on Mathematical Achievement of Prathomsuksa V Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.48 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf187.01 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.42 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf52.38 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf226.24 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf100.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf304.22 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf684.37 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf20.29 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf56.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.