Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอริยา คูหาen_US
dc.contributor.authorเครือวัลย์ รอดไฝen_US
dc.date2551en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:07Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:07Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6601-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการเขียนบันทึกการเรียนรู้ต่างชนิดที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์พื้นฐานและความคงทนของการเรียนรู้ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4en_US
dc.title.alternativeEffects of Using Different Learning Logs on Basic Achievement and Learning Retention of Mattayomsuksa Four Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf73.38 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf193.35 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf234.15 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf217.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf215.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf350.19 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf566.55 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf313.4 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdf118.61 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdf229.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.