Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorวิทยา ดีทองen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:58Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:58Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6590-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectสังคมวิทยา การสอน วิจัยen_US
dc.titleผลของวิธีเสนอคำบรรยายที่มีต่อการเรียนรู้เนื้อเรื่องทางสังคมศึกษาของนักเรียนที่มีระดับความสามารถทางภาษาต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of The Methods of Lecture Presentation upon Content Learning in Social Studies among the Students with Different Levels of Verbal Ability *en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf14.97 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf140.59 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf26.21 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf61.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf287.27 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf165.71 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf401.13 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf825.89 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_84-117_.pdf418.21 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_182-212_.pdf691.58 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_150-181_.pdf747.05 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_118-149_.pdf448.94 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.86 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf70.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.