Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6580
Title: ผลของวิธีเสนอให้เรียนและอัตราส่วนของนักเรียนผู้สอนต่อนักเรียนผู้เรียนที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์
Other Titles: Effects of Presentation Forms and Ratios of Tutor by Tutees on Mathematical Concept Learning
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
ทัศนัย กีรติสัทนะ
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2534
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6580
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.74 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf232.29 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf32.86 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf107.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf225.9 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf459.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf331.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf774.42 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_250-360_.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_131-249_.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdf21.96 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf126.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.