Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorทัศนัย กีรติสัทนะen_US
dc.date2534en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:51Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:51Z-
dc.date.issued2534en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6580-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของวิธีเสนอให้เรียนและอัตราส่วนของนักเรียนผู้สอนต่อนักเรียนผู้เรียนที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์en_US
dc.title.alternativeEffects of Presentation Forms and Ratios of Tutor by Tutees on Mathematical Concept Learningen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf12.74 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf232.29 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf32.86 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf107.74 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf225.9 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf459.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf331.3 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf774.42 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_250-360_.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_131-249_.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdf21.96 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf126.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.