Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประหยัด ศรีวิหะ | en_US |
dc.contributor.author | เทียรชัย นาคกลัด | en_US |
dc.date | 2536 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:25Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2536 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6373 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา | en_US |
dc.title | ความเข้าใจระเบียบการประเมินผลการเรียนของครูในโรงเรียนร่วมพัฒนาการใช้หลักสูตรประถมศึกษา เขตการศึกษา 2 | en_US |
dc.title.alternative | Teachers' Understanding of Evaluation Procedure in Cooperative Curriculum Development Elementary Schools, Educational Region II | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การประถมศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 17.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 120.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 27.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 92.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 396.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 466.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 223.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 492.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 279.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_167-197_.pdf | 453.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_133-166_.pdf | 256.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 28.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 103.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.