Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
เ
แ
โ
ใ
ไ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 7 to 26 of 406
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2013
The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Nut-Arin Musikapart
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Enhancing Employee Engagement and Employee Loyalty among Generation Y Employees : A Case Study of Large Hotels in Hatyai, Songkhla
Daraneekorn Supanti
;
Sorawit Wutijaroenwong
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2009
Evaluation of auto8grade grading software
Aree Limwudhikraijirath
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Keanika Ridleun
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Pimchanok Aramrungroj
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015
Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yai
Sasiwemon Sukhabot
;
Attapon Nakram
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562
FinTech กับบทบาทในการจัดการหนี้ครัวเรือนนอกระบบ เพื่อปรับปรุงคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืน
กลางใจ แสงวิจิตร
;
พเนิน อินทะระ
;
ภูมิ ชี้เจริญ
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014
The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Mahamat Abdourrahmane
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019
The impact on repurchase intention of cosmetic via Facebook in Songkhla province
Sirinuch Loykulnanta
;
Kansuda Mahasawat
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019
The Influence of Family-Friendly Policies on Employee Engagement :A Case Study of the Hotel Industry in Hatyai District, Songkhla Province and Kathu District, Phuket Province
Daraneekorn Supanti
;
Apisara Kaewthaworn
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019
Intra-industry Technology Spillover from Multinational Enterprises in South East Asia
Sirinuch Loykulnanta
;
Olayinka, Joshua Akinlolu
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019
Investigating the determinants and integrated relationships of corporate social responsibility within the global sypply chain ; a comparatie study between Thailand and Bangladesh garment sectors
Hossain, Tareq Bin
;
Momin, Mahmood Ahmed
;
Muttanachai Suttipun
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related products
Piyanuch Preechanont
;
Wit Kritcharoen
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in Tanzania
Sasiwemon Sukhabot
;
Rhoda Daudi
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012
Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and Botswana
Kaedsiri Jaroenwisan
;
Tshukudu, Mabel
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2008
Motivation and behavior of Thai outbound tourists to Europe
Kullada Phetvaroon
;
Witchu Chaipinit
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2023
Motivation Factors Influencing Thai Customers’ Repurchase Intention in Thai Domestic Air Transportation Service During the Covid-19 Pandemic
Sumana Laparojkit
;
Panuvat Aramchot
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
Motives influencing the use of social media behaviours among baby boomer generation in Songkhla province
Nuttida Suwanno
;
Jindaporn Pussara
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022
OFD Platform Factors, Customer Experience, Attitude and Behavioral Intention towards OFD Service in Southern of Thailand
Wanamina Bostan Ali
;
Hadear Hayeebanung
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry Thailand
Sumana Laparojkit
;
Prapatsara Anantapokai
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ