Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Browsing by Author คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
เ
แ
โ
ใ
ไ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 20 to 39 of 466
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2013
Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in Tanzania
Sasiwemon Sukhabot
;
Rhoda Daudi
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2012
Marketing strategies in ecotourism :the case of Thailand and Botswana
Kaedsiri Jaroenwisan
;
Tshukudu, Mabel
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2023
Motivation Factors Influencing Thai Customers’ Repurchase Intention in Thai Domestic Air Transportation Service During the Covid-19 Pandemic
Sumana Laparojkit
;
Panuvat Aramchot
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
Motives influencing the use of social media behaviours among baby boomer generation in Songkhla province
Nuttida Suwanno
;
Jindaporn Pussara
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022
OFD Platform Factors, Customer Experience, Attitude and Behavioral Intention towards OFD Service in Southern of Thailand
Wanamina Bostan Ali
;
Hadear Hayeebanung
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry Thailand
Sumana Laparojkit
;
Prapatsara Anantapokai
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Practical Design of Store Attributes for Traditional Retailer in Thailand with Conjoint Analysis
Teerasak Jindabot
;
Sanit Srichookiat
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
Pre-IPO and Post-IPO firm performance: Evidence from Thai Listed Companies
Klangjai Sangwichitr
;
Achima Chalarat
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
The relationship between firm profitability and stock price: A case study of SET100 listed company in the stock exchange of Thailand during 2014 to 2016
Muttanachai Suttipun
;
Wanphat Choksakunphan
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2016
The Relationship between HR Practices and Employee Intention to Leave the Hospitality Industry in Bhutan
Suthinee Rurkkhum
;
Jangchuk Dema
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018
The relationship between positive psychological capital, employee engagement and organizational citizenship behaviour: A case study of an oil and gas company, Songkhla
Daraneekorn Supanti
;
Jakita Maka-A-Pirak
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
Service marketing mix and foreign tourists decision making : The case study of Phuket accommodations in Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Manvika Bu-Iud
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
Service quality, customer satisfaction and service loyalty in retail banking sector in Thailand & Malaysia : an exploratory research on validity and critical factor
Sasiwemon Sukhabat
;
Chuen, Seong Ooi
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022
The Ways of Earning Money for the University by the Support Staff: Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yai
บรรพต วิรุณราช
;
เจนจิรา นวลมาก
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2532
กลยุทธส่งเสริมการตลาดของธุรกิจโรงแรมในจังหวัดสุราษฎร์ธานี ภูเก็ต และสงขลา
ยุพาวดี โพชนุกูล
;
อำพร วิริยโกศล
;
สมมาตร จุลิกพงศ์
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2555
กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลา
วิวัฒน์ แซ่หลี
;
นิมิต ซุ้นสั้น
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019
กลยุทธ์การตลาดสำหรับกลุ่มนักท่องเที่ยวอินเดียของโรงแรมในจังหวัดภูเก็ต
อภิรมย์ พรหมจรรยา
;
ปิยะพันธ์ บุญเนื่อง
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022
กลยุทธ์การพิจารณาสินเชื่อรูปแบบใหม่ภายหลังสถานการณ์โควิด – 19 สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมของสำนักสินเชื่อธุรกิจลูกค้า SMEs 18 ธนาคารออมสิน
กุลวดี ลิ่มอุสันโน
;
วรรณศิริ ไหมพรม
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2542
กลยุทธ์ธุรกิจการค้าและการท่องเที่ยวชายแดนภาคใต้ของประเทศไทย
อำพร วิริยโกศล
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
ทิพย์วรรณ เรืองกิตติสกุล
;
ปริญญา เชาวนาศัย
;
พรรษมน บุษบงษ์
;
ยุพาวดี สมบูรณกุล
;
วิวัฒน์ แซ่หลี
;
สุพัตรา โมกขกุล
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2022
กลยุทธ์สู่ความสำเร็จในอาชีพผู้แทนขายทางด้านการแพทย์
บรรพต วิรุณราช
;
สวรรยา เลขมาศ
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ