Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166
Title: กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลา
Other Titles: Service marketing strategies for sport tourism: a case study of Songkhla Football club
Authors: วิวัฒน์ แซ่หลี
นิมิต ซุ้นสั้น
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: กีฬากับอุตสาหกรรมท่องเที่ยว สงขลา;การท่องเที่ยว การประชาสัมพันธ์ สงขลา
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
361082.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons