Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166
Title: | กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลา |
Other Titles: | Service marketing strategies for sport tourism: a case study of Songkhla Football club |
Authors: | วิวัฒน์ แซ่หลี นิมิต ซุ้นสั้น Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | กีฬากับอุตสาหกรรมท่องเที่ยว สงขลา;การท่องเที่ยว การประชาสัมพันธ์ สงขลา |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
361082.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License