Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4840
Title: การแบ่งส่วนตลาดและทางเลือกตลาดเป้าหมายผลิตภัณฑ์สมุนไพรไทย
Other Titles: 
Authors: ศศิวิมล สุขบท
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ผลิตภัณฑ์สมุนไพร การตลาด
Issue Date: 2547
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4840
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
appen.pdf89.76 kBAdobe PDFView/Open
biblio.pdf28.64 kBAdobe PDFView/Open
ch5.pdf740.96 kBAdobe PDFView/Open
ch4.pdf2.69 MBAdobe PDFView/Open
ch3.pdf37.48 kBAdobe PDFView/Open
ch2.pdf331.37 kBAdobe PDFView/Open
ch1.pdf149.44 kBAdobe PDFView/Open
content.pdf33.05 kBAdobe PDFView/Open
preface.pdf16.85 kBAdobe PDFView/Open
abs.pdf42.16 kBAdobe PDFView/Open
title.pdf97.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.