Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Search
Search:
All of PSU Knowledge Bank
Faculty of Management Sciences
460 Business Administration
460 Thesis
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 81-90 of 185 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
...
6
7
8
9
10
11
12
...
19
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2556
คุณลักษณะของผู้สอบบัญชีที่ส่งผลต่อคุณภาพงานสอบบัญชีและความสำเร็จในงานสอบบัญชีของผู้สอบบัญชีรับอนุญาตในประเทศไทย
กุลวดี ลิ่มอุสันโน
;
นริษา ทองมณี
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in Tanzania
Sasiwemon Sukhabot
;
Rhoda Daudi
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2557
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจเลือกใช้บริการธุรกิจที่พักของนักท่องเที่ยวชาวจีนในจังหวัดภูเก็ต
นงเยาว์ เมืองดี
;
สุรางคนา แก้วตา
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2556
ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้เทคโนโลยีสื่อสังคมกับทัศนคติที่มีต่อการใช้งานเพื่อการท่องเที่ยวไทยของนักท่องเที่ยวต่างชาติในกลุ่มประชาคมอาเซียน
ธีรศักดิ์ จินดาบถ
;
ทัศน์ยาภรณ์ เสนาสวัสดิ์
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2555
ตัวแบบสมการโครงสร้างขององค์ประกอบที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจจะลาออกจากงานของพนักงานโรงแรมในประเทศไทย
ชาลี ไตรจันทร์
;
ปกรณ์ ลิ้มโยธิน
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2556
ความสัมพันธ์ระหว่างการเรียนรู้ขององค์กรกับประสิทธิภาพระบบสารสนเทศทางการบัญชีของธุรกิจนำเข้า-ส่งออกเฟอร์นิเจอร์ไม้ในประเทศไทย
สมแก้ว รุ่งเลิศเกรียงไกร
;
ดวงฤดี ชีวานุกูล
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2560
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีในแบรนด์สถาบันการศึกษา : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่
สุมนา ลาภาโรจน์กิจ
;
ธีรนัย เจริญพานิช
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013
The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, Thailand
Sasiwemon Sukhabot
;
Nut-Arin Musikapart
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017
A Perspective of Transportation Service Customer on Green Transportation towards Buying Behaviour : A Study of Southern Industry Thailand
Sumana Laparojkit
;
Prapatsara Anantapokai
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2561
พฤติกรรมการสูบบุหรี่ของประชาชนในจังหวัดสุราษฎร์ธานี
ภาสกร ธรรมโชติ
;
ประภาภรณ์ รักษ์สุข
;
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
;
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Discover
Author
1
Amarawan Pentrakan
1
Apisara Kaewthaworn
1
Attapon Nakram
1
Chuen, Seong Ooi
1
Dommaphat Boonchoo
1
Hadear Hayeebanung
1
Jangchuk Dema
1
Keanika Ridleun
1
Kuoch, Dana
1
Mahamat Abdourrahmane
.
next >
Subject
5
นักท่องเที่ยว
4
การเลือกของผู้บริโภค
4
บริษัทมหาชน ไทย
4
ผู้บริโภค
3
การบริหารองค์ความรู้
3
ความพอใจของผู้บริโภค
3
บริษัทมหาชน
2
การกำหนดราคา
2
การกำหนดราคาสินค้า
2
การควบคุมภายใน
.
next >
Date issued
133
2500 - 2565
52
2005 - 2099
Has File(s)
185
true