Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9594
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้เทคโนโลยีสื่อสังคมกับทัศนคติที่มีต่อการใช้งานเพื่อการท่องเที่ยวไทยของนักท่องเที่ยวต่างชาติในกลุ่มประชาคมอาเซียน
Other Titles: The relationship between perception of social media technology and attitude towards Thailand tourism purpose of foreign tourists in ASEAN
Authors: ธีรศักดิ์ จินดาบถ
ทัศน์ยาภรณ์ เสนาสวัสดิ์
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: พฤติกรรมข่าวสาร;นักท่องเที่ยวต่างชาติ ทัศนคติ;การท่องเที่ยว การบริการสารสนเทศ
Issue Date: 2556
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9594
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
381776.pdf51.71 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons