Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739
Title: | อิทธิพลของทัศนคติต่อเกย์ผู้มีชื่อเสียงในฐานะผู้ทรงอิทธิพลของตราสินค้าที่มีต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บุคลิกภาพตราสินค้า และความตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภค |
Other Titles: | The Influence of Attitude to Celebrity Gay Influencers toward Brand Image, Brand personality, and Consumers' Purchase Intention |
Authors: | ศศิวิมล สุขบท เอกพันธุ์ ศรีเจริญ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | การเลือกของผู้บริโภค;ผู้บริโภค ทัศนคติ |
Issue Date: | 2563 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
441734.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License