Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ศศิวิมล สุขบท | - |
dc.contributor.author | เอกพันธุ์ ศรีเจริญ | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T08:34:10Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T08:34:10Z | - |
dc.date.issued | 2563 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17739 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/ | * |
dc.subject | การเลือกของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค ทัศนคติ | en_US |
dc.title | อิทธิพลของทัศนคติต่อเกย์ผู้มีชื่อเสียงในฐานะผู้ทรงอิทธิพลของตราสินค้าที่มีต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บุคลิกภาพตราสินค้า และความตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภค | en_US |
dc.title.alternative | The Influence of Attitude to Celebrity Gay Influencers toward Brand Image, Brand personality, and Consumers' Purchase Intention | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
441734.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License