Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิวัฒน์ แซ่หลี-
dc.contributor.authorนิมิต ซุ้นสั้น-
dc.date.accessioned2020-10-12T09:32:35Z-
dc.date.available2020-10-12T09:32:35Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectกีฬากับอุตสาหกรรมท่องเที่ยว สงขลาen_US
dc.subjectการท่องเที่ยว การประชาสัมพันธ์ สงขลาen_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลาen_US
dc.title.alternativeService marketing strategies for sport tourism: a case study of Songkhla Football cluben_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
361082.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons