Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วรพจน์ ปานรอด | - |
dc.contributor.author | ปารมี รอดกลิ่น | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T07:21:43Z | - |
dc.date.available | 2020-02-11T07:21:43Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความไว้วางใจซึ่งทำให้เกิดการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทอัญมณีและเครื่องประดับผ่านช่องทางการถ่ายทอดสดเฟสบุ๊คไลฟ์ (Facebook Live) ของผู้บริโภคในประเทศไทย | en_US |
dc.title.alternative | Factors Influencing Trust and Decision to Buy Gems and Jewelry Products Through Fecebook Live Channel of Thai Consumers | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435446.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.