Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรพจน์ ปานรอด-
dc.contributor.authorปารมี รอดกลิ่น-
dc.date.accessioned2020-02-11T07:21:43Z-
dc.date.available2020-02-11T07:21:43Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อความไว้วางใจซึ่งทำให้เกิดการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทอัญมณีและเครื่องประดับผ่านช่องทางการถ่ายทอดสดเฟสบุ๊คไลฟ์ (Facebook Live) ของผู้บริโภคในประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeFactors Influencing Trust and Decision to Buy Gems and Jewelry Products Through Fecebook Live Channel of Thai Consumersen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435446.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.