Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057
Title: อัตลักษณ์และการรับรู้ภาพลักษณ์องค์กรที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของกลุ่มลูกค้าธนาคารต่างชาติ : กรณีศึกษา ธนาคารไอซีบีซี (ไทย)จำกัด (มหาชน)
Other Titles: Identity and Corporate Image Recognition that can Affect The Fidelity on Loyalty of Foreign Banks : A Case Study of Industrial and Commercial Bank of China (Thai) Public Company Limited
Authors: สิริภัทร์ โชติช่วง
ไพศาล ฤทธิกุล
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า;ธนาคารและการธนาคารระหว่างประเทศ
Issue Date: 2559
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417885.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.