Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932
Title: Effects of schema-activating pre-reading questions on english reading comprehension : A case study of M.5 students, PSU Demonstration School
Other Titles: ผลของคำถามก่อนอ่านเพื่อกระตุ้นความรู้เดิมต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษ กรณีศึกษานักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Authors: Nanta Chiramanee
Tayaporn Kramut
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Reading comprehension;Reading (Secondary)
Issue Date: 2001
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A.,Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2001
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213126.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.