Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNanta Chiramanee-
dc.contributor.authorTayaporn Kramut-
dc.date.accessioned2017-05-16T04:17:51Z-
dc.date.available2017-05-16T04:17:51Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932-
dc.descriptionThesis (M.A.,Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2001th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Reading comprehensionth_TH
dc.subjectReading (Secondary)th_TH
dc.titleEffects of schema-activating pre-reading questions on english reading comprehension : A case study of M.5 students, PSU Demonstration Schoolth_TH
dc.title.alternativeผลของคำถามก่อนอ่านเพื่อกระตุ้นความรู้เดิมต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษ กรณีศึกษานักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213126.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.