Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932
Title: | Effects of schema-activating pre-reading questions on english reading comprehension : A case study of M.5 students, PSU Demonstration School |
Other Titles: | ผลของคำถามก่อนอ่านเพื่อกระตุ้นความรู้เดิมต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษ กรณีศึกษานักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Authors: | Nanta Chiramanee Tayaporn Kramut Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Reading comprehension;Reading (Secondary) |
Issue Date: | 2001 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A.,Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2001 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10932 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
213126.pdf | 6.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.