Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sumana Laparojkit | - |
dc.contributor.author | Panicha Trakarnudomsuk | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T02:36:33Z | - |
dc.date.available | 2016-12-20T02:36:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., Business Administration)--Prince of Songkla University, 2013 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Commercial products Thailand | th_TH |
dc.subject | Manufactures Thailand | th_TH |
dc.subject | Young adult consumers Thailand | th_TH |
dc.title | A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived quality | th_TH |
dc.title.alternative | การศึกษาการรับรู้ถึงแบรนด์และการรับรู้ถึงคุณภาพของแบรนด์โอทอปในกลุ่มผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวายในประเทศไทย | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
374784.pdf | 5.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.