Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไพรัช วัชรพันธุ์-
dc.contributor.authorกิตติ เจิดรังสี-
dc.contributor.authorวีรศักดิ์ ตุลยาพร-
dc.date.accessioned2015-09-25T08:36:04Z-
dc.date.available2015-09-25T08:36:04Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9912-
dc.description.sponsorshipได้รับทุนอุดหนุนวิจัยจากสำนักงานคณะกรรมการวิจัยแห่งชาติen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมอาหารฮาลาล ไทยen_US
dc.subjectอาหารฮาลาล การส่งออกen_US
dc.subjectอาหารฮาลาล การตลาดen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมอาหาร ไทยen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์อาหาร ไทยen_US
dc.titleแนวทางการพัฒนาศักยภาพทางการตลาดอาหารฮาลาลเพื่อการส่งออกของประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeMarketing potential development of halal food for exporting of Thailanden_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380819.pdf893.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons